Thursday, July 28, 2011

Den 45

Aloha, den 42-45 ... Ked clovek poziva pokrm v jednej z nazvyme to restavracii :D pre posadku odborne crew mess a stuff mess tak tam bezi telka a ked tak clovek doblba hladi obcas mu pohlad a sluch padne na telku, obcas tam bezi sport obcas TNT obcas CNN a tak. No za pol hodku toho clovek vela nestihne popri jedeni. A tak mi den 42 tusim padol zrak aj sluch na CNN a na atentaty v OSLE ... sak to co sa uz deje v tom svete ludia .. sak dobre ked padaju dvojicky a vybuchuju auta v Gaze to uz sa poklada za normalnu vec ale Norsko? Skandinavia? teroristi ... ? No akoze nech sa na mna nikto nehneva ale tento svet je v srackach ... dobre clovek to ako tak predycha ked vzapeti na to pocasie ... sak taka normalna nevinna relacia co uvadzaju u nas doma na SVK pekne skoro plnolete slecny tak u nas doma v USA to uvadzaju nejake postartsie vykkopavky z vietnamu a z korei ... nic proti azii ... no ale to neni pointa. Pointa je ze zacali hlasit teploty. ze wasinknton DIII CIII ( citaj diiisiii ) ze 50 stupnov celzia, ze merilend 49, baltimore to iste ... sak to uz co sa deje s tym svetom nech sa na mna nikto nehneva ale tento svet nespeje do sraciek ... on uz je jeden velky zachod. Dobre sak som si dopapal svoju ryzu a rybu a veselo som sa pobral robit dajake fotky ne sak preco by ne :D Tusim ze este v ten isty den sme sli von na Bahamach 5 hod volna ... sa clapkat, no po ceste som si tradicne co kupil no? kto uhadne ... ano kupil som 3 kokosaky ... bo kopu luiio to neskusilo nikdy, naprn Jove z Macedonie a Albert zo Srbska ... tak som za 5 dolacov 3 zjednal a bola hostina ... vycucalo sa mlieko potom som to dal domacim otvorit a pracne vom vydlubaval kokos. Inak ten zeleny mlady mi chuti viac ako hnedy uz dozrety. No a potom som to nalozil pekne do prazdnej skrupiny a kokos sa podaval v plavajucej kokosovej skrupine leziac v teplej bahamskej vode s pohladom na 4 zaparkovane oceanske lode v dialke ... no idylka ... clovek na tie 4 - 5 hod aj zabudne ze trepa potom makat, cisty relax :) Ked sa kokos zozral tak ta skrupina stale plavala ... tak sme ju pouzili ako loptu a ohadzovali sa ... celkom to boli ked dostanes kokosom do chrbta ... Noo a potom sme pozorovali take polmetorve rybky plavajuce okolo nas a tak. Potom dajake cinske zradlo a zrelaxovani nazad na lodku. Vecer brutalna zurka na decku 7 , lodna kapela hrala spevacky spievali no fajne bolo sme skoncili o 4 rano pravdaze o 8 trebalo uz robit ... no ale dolezite je ze som konecne stretol pajsanos ... aa nove slovicko .. pajsano - clovek rovnakej narodnosti. Par cechov som stretol tak po mesiaci a pol som sa mohol konecne po SVK povypravat este miesane po polsky. Tak som bol cely happy. Kazdy tu ma pajsana len ja som nemal uz mam HURA. Jo a dnes den 45 som sa docital ze Imagination a Fascination do seba naburali v Key Weste hehe ... no jedna radost ale nic vazne ... len kozmeticke oneeee. Moj milpovany sef, obcas sa s nim da obcas je to riadny Bombokla ... si kupil vrtulnik na dialkove ... a kedze on secko vie a nikto iny nemoze vediet viac a lepsie alebo mat iny nazor tak si fakt very ze to na prvy lkrat v pohode zvladne :D tak som sa len uskrnal a tesim sa na jeho prvy - posledny let. Som mu vravel ze mu to zalietam ale ma to opacne ovladanie ako europske, plyn na druhej strane a tak ... tak som povedal ze ani nahodou nemam chut mu kupovat potom nahradne dielce ... no sak ved uvidime. Pridam fotku trosiek :) Okej tolko na dnes .... vsimate pisem uz castejsie lebo citim silny zavazok k folowerom :) Vdaka za support a za citanie. Do skoreho videnia a citania :) Siii jaaaa

1 comment:

  1. manazeri su vsade kokoti ci tu alebo tam :) drz sa pajsano :)

    ReplyDelete