Sunday, July 24, 2011

Den 40

Ulala den 40 data sa datuje na 24.7 roku 2011. Dnes som si vybojoval moznost ist von v Port Canaveral - kedze ma nutia holit sa ZILETKOU ... uz som spominal ze to je nehorazne??? tak vlasne mi dosli ziletky este ze som si prezieravo z domu zobral moju starucku Mach 3 prachom zapadnutu :) Nooo tak som pekne musel makat v Galerii od 6.45 do 9.30 ,... potom som isiel vooon. Mi filipinci odporucili ze very fasa vec Seafarers Ministry. Taka neziskova cirkevna ona obrovolne centrum pre namornikov ,,,,, hehe sak ja som namornik :D Keby tolko furt boha nespominali a podobne veci tak uplne ze super, a Did u know, there are free Bibles .,... Thanks I already have one .... No ale inak pecka pocitace, rychly net, wifi, telefony, zradlo zadarmo, atd .... zadarmo shuttle ( citaj satl )z lode k nim a tak. Sa tam stridaju dobrovolnici a tak. Hodinky na stenach rozne casove pasma,mapy, fotky clenov posadok co tam chodia. Ako celokom fajn. Taze som konecne domov zavolal kedze satelitny telefon na lodi dajak hapruje .... Trocha som na nete posurfoval co som potreboval a tak. Dokonca tam aj predavaju nejake veci aby clovek nemusel choit este aj do obchdu. Taze som si kupil nahradne mach 3 ziletky hura jaka parada. Sa mozem holit kazdy 2 den .... ble .... Som stretol tam dajaky par z Nebrasky a holka cuduj sa svete nielen ze vedela kde je slovensko ale tam aj bola kedysi davno :) no teda ... rispekta. Inak celkom fajn pocit ked sa clovek pozera na tu lod ako sa vzdaluje :) Pevnina je pevnina hehe :) Horsie potom je ked sa pozera na tu lod ako sa k nej priblizuje a zas ho caka fura roboty. Inak aby som ozrejmil tak neupdatujem blog casto pretoze pre zivotny cyklus lode a jej posadky coz som aj ja to obcas nie je mozne. Ked ma clovek pol hodku cas tak si musi vybrat ci sa naje, alebo pojde spravit nejaky povinny trening alebvo alebo ... ked ma clovek casu viac co nie je casto tak bud chces ist von, bud ti do tvojho volneho casu narvu nejaky dalsi povinny trenning alebo si chces pospat lebo si kaput - ako sa na lodi vravi... Par vyrazov lodneho zargonu:

Kaput - Fucked up, broken, tired, dead, finished ....
Mamagajo - clovek pracujuci pracu predstierajuci ... kulo robi
Babalu - stupid, hlupak, debil, blbost, kolosalna kravina ...
Bombokla .....nechcite vediet ...

Uf a dalsie nabuduce. Za chvilku ma caka safety brifing ... zakazdym ked lod ide vyplavat z canaveralu co je kazdych 4 a 5 dni ked pridu new ludia tak mame safety brifiiink. KAzdy na svoje urcene stanovista s vestou zachrannou a bal bla bla ...strata casu aj tak sa potopime :) Noo a potom rozkladat stanovista portrretne potom fotit veceru a potom fotit portrety. Potom zavriet galeriu ulala 1 hodina vnoci, potom miting tak polohodku a huraa dalsi den zanami. Uz som sa pomalicky na chybach svojich a inych naucil ako so sefom. Pravidlo jedna stale ma pravu, pravidlo 2 nema zmysel s nim diskutovat lebo plati pravidlo 1. A nema zmysel sa s nim natahovat lebo ako sa vravi ... sporavi ti hard time .... skedzl este horsi ako je cize veselo ti z toho malo volna co mas moze spravit este menej :) Takze drzat hubu a krok ... je to sice pre mna tazke ja sa rad porozpravam vsakze ... hlavne s ludmi co si myslia ze zozrali mudrost sveta. Ked ma naladu tak sa da a ked ne tak nam dava pekne vyzrat. Asshole :P Ne Bombokla ... hehe. Celkom seriozne uvazujem o pilotnom preukaze v USa po skonceni pobytu na lodi. Problem je ze nejak nemozem nemam cas surfobvat a hlaat vsetky info ... ked sa vak,a chce pozistujte a popastujte :) budem vdacny :P No nic ... este pridam popis k fotkam minuleho charakteru ... na fotkach je lod:):):):) hehe ... ano moja kajuta, potom vacsinou horne paluby, galeria kde sa predavaju fotky a hlavna hala. Golf som este nehral :):):) mozno neskor .... btw GUSPI ... uzavierku som nemenil. Tie Nikony D300 ine masiny ... uz maju cez 5 rokov a cez 300 000 nacvakane a este funguju brilantne. AKo klobuk dole. Co sa neda povedat o Tamrnoch co pouzivame ::D:::DD tie evidentne nesu urcene na profi pouzitie resp caste :) nezumuju, polamane, potrhane, neostria ... hehe super no :) A tak ,,,,, este pripajam fotku :) Idem ja na briiifing sekuritny ... cao

4 comments:

  1. Ako prve musim povedat, ze nenachadam slov... taku tvoju fotku som este nevidel... :) Ako vystrihnuta z knizky :)))) Ked budem mat narodeniny, prides mi takto obleceny a hladko oholeny zaspievat happy birthday? :)

    ReplyDelete
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapropo, pozdravuje ta aj moja mama, e-mail citala. Ani na druhy pohlad ta nespoznala... :) Az na treti, ked som jej povedal, ze si to ty :)

    ReplyDelete
  3. jajajjajjajaja jaky panko :) Tu vyzeras ako Ing. Martin Macko... pan Ing. Martin Macko.... to uz ne len tak :D

    Inak to som ja Bea...

    ReplyDelete
  4. ja umrem. vyzeras ako spokojny tatko nejakej americkej rodinky.ooooch... :)

    ReplyDelete