Friday, July 29, 2011

Den 46

Aaaa opat raz Nassau, cim dalej tym viac mam rad tie Bahamy :) Uz robim reklamnu kampan pre predavacky kokosov Lynn a Dzina ... Dzina je mlada sa zauca tak sa smejem z nej stale ked sa snazi s obrovskou macetou trafit presne do polky kokosu a otvorit ho:D nevadi dam jej moznost cvicit sak som tu 2x za tyzden :) No a ked ma vidia amici ze co to  mam sa vypytuju ze ci to je real kokonut ... ze ne umely ... ze kde si mozu kupit tak ich nasmerujem k Lynn a Dzine :):):) a tak ... joj dobre ja viem ze stale spominam kokosy uz vam to musi liezt na palice ale tak ono to je taky ritual :) kupis kokos, sadnes pod palmu kokosovu kukas na rybky vo vode ... ;) no tak sa cuduj ze to tak casto spominam ze? Inak neviem preco to na SVK nikto nevynasiel ale predavakju tu kokosovu stavu v plechovke, cista stava, trocha duziny, trocha cukru nic ine. 1$ prosim pekne. Zacneme podnikat? hmm? Ok uz staci o kokosoch este mozno spomeniem ze som si vyhliadol Original Bahamsky kokosovy Rum ... next cruise vyskusam :) Jo Inak Drevak .... Apleton za dobre ceny, mam exportovat? :) Alebo keby ze dakto ma zaujem o kubanske cigary ... neni problem. No potom som bol odporuceny na Ministry of Labor ktore sidlo je v budove post officu :D Som sa bol informobvat ze ako pracou pre cudzinca .. ze ked budem mat USA pilotak ze ci mozem lietat na Bahamach. Tak ma poslali na ine oddelenie Departmentr of Labor niekde uplne inde ale na to uz dnes nebol cas takze nabuduce. Ale co mi tie tetky povedali ze praca pilota je tu ziadana ze by nemal byt problem. Tak uviime co mi povedia na tom druhom birokratickom mieste :) Neviem cim to je ale uradnicky a uradnici na Bahamach su ooovela milsi ako u nas doma na SVK :) asi by mali prist tie nase ududrane tetky na zaskolenie :) Ok deticky nezbedne ... dnes len kratko ide sa pracovat. caf

3 comments:

  1. ..si Ty ale kokos :D vsetko sice farbisto opisujes, ale ja by som rad aj fotodokumentaciu videl nejaku.. ked si tam uz za toho fotografa :)
    Som zvedavy ako pochodis s pilotakom. Trimem palce zeby dobre bolo.. a najma tak zeby bolo jak Ty chces :)

    A len pekne priebezne updatuj, aby sme vedeli jak tam v tom dalekom kraji :)

    ReplyDelete
  2. a po kolko tie cigary? zrobil si mi smak :)

    ReplyDelete
  3. ja bych taky ty cigary :), som zvedavy na cenu

    ReplyDelete