Tuesday, June 21, 2011

Den 6

Ano je to neuveritelne ale uz sme sa vazeni a mili priatelia prepracovali k 6 dnu dovolenky v Miami sponzorovanej spolocnostou Carnival :) Vrela vdaka a velky potlesk ....
   
      Velmi som toho v noci nenaspal neviem ze preco ... ale nevadi rano som sa aj napriek tomu prebral velmi prijemne a s dobrou naladou do celeho dna :) Takze sup na ranajku .... uz mi lezu tie miesane vajca a hrianka s maslom na nervy ale tak nebudem predsa zrat tie ich safalatky ci co za pseudo-masove sulky to seci zeru tam ... obcas sa daju aj wafle ,,,, ale to zas unika podstata :D Proste som sa naranajkoval a siel sa stretnut v hale o 9. Som sa stretol ... Slo sa do parku praktisovat. Ten ich veduci fotokruzku je srb, Bojan sa vola. Naskilovany chlapik ... tak sme sli po parku a ukazoval ktore miesta su fajn na fotenie, kde je dobre svetlo a co sa da kde vyuzit .. a veru si nevymyslal len staci oci otvorit :) No naslo sa miesto a kazdy z uchadzacov sa musi naucit taky manual k tym svadbam ktory obsahuje vela veci .... dnes sa precvicovali ako uz mnoho krat - poooozy. je ich asi 30 ako naukladat nevestu a zenicha z jakeho uhla jak maju mat gebule, jak sa maju tvarit jak sa maju drzat ... atd popri tom vsetkom stale davat bacha na svetlo, pozadie atd atd .... kazdy mal nastavit modelovu dvojicu do vsetkych poz a pofotit ... v priemere to trvalo kazdemu tak 15 - 18 min .... Zajtra maju final test .... musia to spravit pod 10 min ,,,,,, inak nane wedding fotografer .... taze zufalstvo .... Dakto zadrel ze vraj sa to neda tak Bojan povedal ze normalne to ma trvat 5 min ale ze su na kurze tak je zhovievavy a da im 10. Chytil fotak behal tam jak gulka plna elektriny a nastavil pofotil vsetkych 30 za 4 min a 32 sec ..... no co dodat ... ucit sa ucit sa ucit sa ... takze nebude to med lizat a bude to makacka ale je to celindz. Takto sme santili v parku do obeda potom som sa odpojil, najedol a ze si zdriemnem reku. Uz sa mi zacalo snivat o kokosovej palme pod ktorou lezim ked v tom necakane na dvere klope housekeeping ... necakane preto lebo chcu upratovat hadam 5 x do dna .... Tak sa preberam a milo blacim z postele ze AJ EM FINE .... a spokojne zavriem oci znova. BUM BUM BUM house keeeping ... uz mierne nervozne kricim ze OKEJ AJ EEEEM FAAAAJN, NOOO THENKS. Ale ked zabuchala uz 3x som vybehol z postele a s pripravenou hlaskou AJ DONT NEEED KLIIINING otvaram dvere ked v tom ako inak mila hispanska teta s usmevom na perach ze: roomate .... chvilu mi trvalo kym som pochopil ze ten ovesany filipinec pred dverami asi nejde len okolo ale ze asi budeme spolu byvat .... tak som si spratal veci z druhej postele a uvolnil miestocko. Tento necakany zasah do mojho sukromia ma zneistil az som sa siel na to vymocit .... potom sme prehodili par slov dokonca az viet .... a siel som na plaz :D kde som sravil dobre 5 hodiny .... akoze uzasne bolo voda horuca, plaze siroke a palmy vysoke ,,,,, ale to uz som spominal kedysi ze? :D tak ano ... nic sa nezmenilo vsetko postarom ... inak vrelo odporucam ...fakt dobra dovolenka :) ............ Tak som sa pokupkal polezal pokupkal potom len tak sedel pod palmou a kochal sa pohladom ... na vodu palmy piesok .... inak tie bikinky tu nosia straaasne male .... ale FAKT MALE .... a vacsinou len spodny diel ... ale to je vedlajsie ... no vlasne ked uz spominame ze VEDLA tak vedla bola taka nejaka spanielka rozlozena ... ale vam poviem akoze ....uhm ... no nic vam radsej nepoviem .....som sa ani ja velmi nepozral lebo ten jej velky hispansky priatel by mi raz dva vysvetlil ze neni dobry napad ....  a tak sa teda kocham dalej .... ale vsade tie bikinky .... no dobe. Poznamka pod ciaru .... fakt brutalne baby ... ja neviem odkial tu chodia ale akoze jedna basen ... ale zas aby sa nepovedalo som so tak nechcene vsimol ze aj chlapi seci dajaki bars vypracovani a namakani .... a kazdy tu cvici a neviem co ....desne..... a este dalsie povsimnutie. KAZDY ale uplne kazdy v MIAMI ma TETOVANIE bez rozdielu pohlavia veku a vsetkeho ostatneho ci je to muz, zena, dieta nad 5 rokov alebo cokolvek ine tak to ma tetovanie ,.... a cim vacsie a viac tym lepsie .... ked nemas si podla mna mimozemstan ,,,,,, asi som mimozemstan :) Inak neviem co tym sleduju ze behavaju v naj horucave a cvicia na cviciskach na plazi na slnku a podobne .... dobre sak mne je jedno ... hlavne ze tie bikinky su .... no a potom som sa este zvalil podvecer na polopraznu plaz a tak som zaspal ze konec, viete jak dobre sa spi pod palmou pri oceane? no bars fajne .... potom vecera ze losos a ryza a teraz pisem tento blok(g) a potom sa ide spat .....

BTW ... asi vo stvrtok rano sa mi konci dovca ide sa na lod ( ale pssst este to neni oficialne ) .... aaaa bude to Sensation z portu Canaveral ... vravel som ze pojdem este omrknut ten Space Shuttle :) Takze zajtra idem kuknut centrum Miami keby ze nahodou sem uz dlhsie nepridem .....

Tak zatial Ke pasa,  Ola mucacos :D ci co :D

4 comments:

  1. ak to je tato lod http://www.cruiseweb.com/CARNIVAL-SENSATION.HTM

    tak nie zleee :)

    ReplyDelete
  2. Tak ma tesi, ze "cost saving" program sa uplatnil konecne na spravnom mieste - pri vyrobe bikin. To nie je len tak tolko latky, ci inej textilie ropneho povodu, minut. Cim mensie, tym viac "bio"... :) No a zaujimalo by ma kto tam robi, ked vsetci cvicia na plazach. Nie ze by to bolo dolezite, jedine ze by mali tie tetovania funkciu rastlinnych buniek, ktore robia fotosyntezu a tym padom su preto taki vysportovani a tak malo zahalene a teda nemusia robit nic, len pokracovat v cviceniach na plazi. :) Pozeram cez okno biznis laaanzu na lietadla a tak som sa prudko zamyslel... :))) Na zaver pozdravujem cerstvych drzitelov miles-and-more kariet a hor sa za zlatou...:)

    PS: A ked budem potrebovat instruktaz k svadobnym fotkam, viem na koho sa obratit.

    ReplyDelete
  3. Fajne Ti ;) Ale jedna vec mi trosku chyba, na to ze si tam siel za fotografa.. nejak malo fotodokumentacie mas v blogu. Verim ze to coskoro napravis ;)

    ReplyDelete
  4. Tomo - ano je to ona ... taka mensia ale na zaciatok staci ... :)

    Romanolonguer - Vlasne hej konecne rozumne cost saving ... ale aby to bolo bio tak by mali zakrocit razne a prestat tie plavky vyrabat a nosit uplne!!! teda co sa bikiniek tyka ... aby bolo jasno :D Inak dobre ze vravis ... stale nemam tie mile na karte :D NEVADIIIIII zas napisem mailik ,,,,

    Guspi - No ja verim aj mne chyba a fotak lezi na policke ale tak ked a ides na plaz vyvalovat a cvachtat tak fotak neberem proste ... ale dnes to napravim a urobim par dalsich foto :)

    ReplyDelete