Sunday, June 19, 2011

Den 2

Clovek sa zobudi a co vidi? zas kopu lietadliel, vetko tu pristava, vzlieta, parkuje, opravuje sa ... pri tom letisku je tolko aero firiem ze koniec .. od malovania lietadiel cez avioniku az po opravu motorov a modifikacie trupov vsetko .... Idem na ranajky, klasicky americky bordel, dajake vajca, safalatky ale nastastie aj cerstve ovocie a "chlieb" maslo syr atd ... sup s nim do hriankovaca. Naranajkujem sa ceknem nastenku a zistim ze nie som na zozname. Pytam sa Hernandeza ze co a jak ... a on ze ked nic tak musim cakat dovecera na dalsi zoznam. Tak reku fajn mam volny den v Miami :) Zobral som fotak a davaj na Miami Beach. Vyuzil som zadarminko shuttle na letisko a odtial busom priamo na plaz. Nevedel som ze ktory tak som vyuzil tu vec so mam spredu na hlave a spytal sa dvoch opalenejsich ze co a jak. Tiez nevedeli chalaniska echt cernosi z NY tiez celi ist na plaz hehe ... tak sme teda pokukali a zobrali bus 150 ( keby ze cete vediet tak 2.35$ ). Tak sme dosli pokecali co a jak v NY nove a kde a co jak v Miami :) Tak sa teda prechadzam fotim obdivujem nasavam atmosku .... je to super neda sa to opisat museli by ste zazit :) Ale vskratke je to asi ako v telke hehe, kto telku nekuka ma smolu ... kokosove palmy su doslova vsade, tisicky .... siroke plaze, biely piesok, tyrkisova voda pozvolne sa zvazujuca tak po 50 m od brehu. No proste nadhera ... chcem sa okupat ale nemam na sebe plavky a mam fotak .. nevadi pridem neskor... Obdivujem pristav, lode, vsetok ten luxus a gic .... Porsatka, ferrari, lamba, masserati ..... cickate bloncky na korculiach .... to vsetko tu je a je to naozaj :)
      Atmoska super, lezerne tempo auta chodia pomalicky nikto sa neponahla, spanielska muzika a rec zo vsadial .... Ocean drive plny restik a barov, nadherne terasky s vodnou parou ktora v tom teple padne vhod. V kazdom podniku laka nejaka atraktivna slecna ( prevazne z Ruska a Polska :D ) na obed a svojimi prednostami sa snazi vysvetlit ze prave tu by som sa mal najest :) ... nie vdaka mam obed v Comfort Inn :D:D:D,.....ubehne par hodin a teplom zniceny sa vraciam na Hotel ... obed ... potom chcem uploadnut fotky zistujem ze mi nejde citacka kariet ( Acer + ubuntu = nemdobre ) tak idem asi dobre 2 mile peso do nejakeho elektra a kupujem citacku .... v USA bez auta to jak ryba na suchu ... teplo ma dorazilo, je asi 6 vecer a mam na dnes dost .... davam par vytesenych statusov na FB par fotiek a davaj spat ... zajtra zas ceknem zoznam :) Fajn den v Miami za mnou ....







3 comments:

  1. pocuj tu na poslednej fotke poranili zenu Horacia Keyna :))) dufam ze mi od neho donesies podpis ... :D

    ReplyDelete
  2. ta pokusim sa len neviem ze kde ho mam hladat ... sak som uz 2 dni stal na tej krizovatke a furt nedosiel :( nebola to ina???

    ReplyDelete
  3. neviem , fesi skus o jednu dalej , bo mozno to tvoj compact nezabral ako HD camera :D

    ReplyDelete