Sunday, June 19, 2011

Den 1

Den prvy. Moji drahi Ivko a Lenka ma bezpecne a spolahlivo dopravili na letisko Swechat ( ci jak sa to pise ). Bol som z toho prekvapeny ( aj oni ) ze to slo tak hladko :D Tymto sa chcem podakovat za brilantne soferske umenie Ivka a genialne navigacne schopnosti Lenky ..... len odvtedy sa neozvali tak dufam ze z toho Swechatu aj nazad trafili :D Ok tak som sa teda odbavil ( na cekine ) a ze fajne mam kopu casu idem si vybavit Miles&More kartu ( dik Roman ;) ). Tak tam nabehnem secko Ok len zrazu ze dajak moj let z Pariza do Miami neni cekinuty ( pekne slovo ze? ). Sto slucilos ? Nastastie ochotny a mily francuz mi hned vysvetlil ze Austrian sucks a ze ma ojekabatili ze sa staci cekinnut v parizi ... no nestihol by som to. Tak ma teda on cekinol aj na druhy let cez ten ich system ( to taky zlozity ze to isto aj solaris bol :P ) no ale dolezite je ze som mal uz boarding pas aj na let do miami. Dokonca mi uz aj mile pripisal na moju este horucu Milesandmore kartu ( mimochodom do dnesneho dna sa na mojom accounte neobjavili - ale uz to riesim :).

       Tak teda som si potom spokojne doletel do pariza a potom netrpezlivo cakal na svoju 747-400. Miesto super hned pri dverach a pri WCkach, take ze aj keby mam 2 m dlhe nohy ta sa vlezu :) letuske som hned padol do oka .. co by nevadilo keby som nepadol aj jej kolegovi :D Nevadi .... Jumbo roluje trva to dlho, kave ktoru som predtym vypil to ale tak dlho netrvalo .... jumbo stale na cakacke ... moj zalutok uz nechce cakat .... studeny pot, neprirodzena poloha tela, zelam si nech sme uz v letovej hladine a nech sofer vypne toto svetielko co ma drzi na sedacke ... zufaly pohlad na letusku, na letusa ...oni zdesene pohlady na mna s milou ponukou na grc pytlik ... krutim spotenou hlavou ze ne a nazorne ukazujem ze opacna strana ... este zdesenejsie pohlady .... pas uz rozopnuty a potom ako spasenie prichadza zvukova signalizacia a zhasnute svetielko bezpecnostnych pasov sucasne so zdvyhnutim palca letusky .... uz mi aj dvere bezala otvorit zlata dievcina :D HURAAAAAAAAAAAAA .... uz je dobre .... zvysok asi 9 a pol hodinoveho letu prebiehal dobre .... jedlo a vino tradicne dobre ako sa na Air France patri :)
       Miami International Airport ... dlha sora na imigracnom, batozina, hovor do hotela a cakanie na odvoz. Shuttle z letiska chodi kazdu pol hodku ako som sa dozvedel a uz ma beru. Vonku fajne teplucko vlhkost ani nie 110%. Dosiel som na hotel Comfort Inn., Vyhlad na letisko, izba velka relativne utulna na USA pohoda je tu wifi to je dolezite :D Uz na recepcii som pochopil ze Anglictina je mi tui vcelku nanic a mal som sa ucit pekne po spanielsky ked ma mily recepcny menom Hernandez alebo Rodrigez privital slovami "Ola muchacho" .... a v takom duchu to ide dole vodou v celom Miami :D Nevadi zvykam si .... Este skocim na veceru ( Krevety na zelenine s ryzou - nezvycajne na amikov ale dobre) a sup spat .... rano si ceknem nastenku Carnivalu ze co so mnou.... Bru noc

No comments:

Post a Comment