Tuesday, June 28, 2011

Den 13

Nassau, Bahamy. Freddy s ktorym som sa zoznamil mi chcel povodne predat cerstvy zeleny kokos za 4 USD ale som mu s usmevom vysvetlil ze to nepojde:) Nakoniec sme sa dophodli na 2 ale aj tak vela ... nevadi dal mi taky fajny sladky ,,,,tak som cucal a potom mi ho rozsekol a vyzral som duzinu ,,,,, mnam kym je to mladne a zelene je chutnejsia ako dozreta:) odporucam ,,,,,, jaaaj vy tam nemate ... sorry .... Dnes je pekny den od rana orientation ohladom spolocnosti, pravidiel, bezpecnosti atd atd .... viac menej to berem ako volno :) mozem sediet a nic nerobit len pozerat stupidne americke videa .... Nevadi odsedel som si a odmena bol ten spominany kokos pod palmou :) Ale nemam uz vela casu musim prasit na obed a na lod, potom otvaram galeriu kde amici budu vyhadzovat tazke loove za fotky a neskor fotenia az do noci ...ako kazdy den. Ale uz sa obzeram a zistujem dke supekne tiche plaze takze najblizsiu zastavku v nasau mam uz vyhliadnutu plaz .... Welcome aboard ..... Mavajte sa dobre .... Miss u gaaaajs ;)

Este pripajam nejake fotky z dovce v Miami :) aby ste nekritizovali:
1.Dream Lifter - modified 747 priamo v jednej z firiem na letisku ,,,, pekny ultralajt
2.Liptovska Mara
3.Horna Dolna alias Miami downtown (citaj daaawntaaaaawn ... inak sa tam ani neoplati ist ... miami okrem plazi nist )
4.Horna Dolna alias Miami daaawntaawn s Pltkou more ne?
5.Horna Dolna alias Miami daaawntaawn spalmoukokosovou ne?
6.Cigancok co lovil male Baracudy - citaj baraaakuuuudy ( ze male nesu jedovate ze sa daju jest .,,,,, ta dobre no
7.palmovy haj kokosoviteho charakteru
8.joj ....
9.zas hej ....
10. uz troska zaujimavejsie .,,,, to som ako nazornu ukazku .. tie MALE bikinky co som spominal .... nah sa paci
11. palmova aleja South beach Dolna Horna kokosoidneho charakteru












3 comments:

  1. fajnotkaaaa som nevedel ze na Mare taka voda :)

    ReplyDelete
  2. Dig moreee.. teda.. Dig liptovska mara :D Dufam ze to hnede su riasy a nie zvysky ropnych skvrn od kamaratov z BP.

    ReplyDelete
  3. polarizak je, prechodak ne :D a cpo ja viem co to je :D len hlavne ze to dobre vypatra :D

    ReplyDelete