Saturday, August 13, 2011

Photo Team Sensation 2011

Ktory som ja? :D

6 comments:

  1. No cau, ..tipujem ze si ten co uz dlho neupdatoval blog ;D :P
    Dobre vam tam je.. je tam aj vas Bombokla? :) Celkom by ma zaujimalo ci maju vsetci Bomboklovia nejaku spolocnu crtu :)

    Inak, ako s pilotakom? A co Tvoj kapitansky kurz? A co mas este nove okrem plnovela piesku, dobrej nalady a nezlomneho optimizmu ? :) Tisko Ti zavidim, potreboval by som tiez vypadnut.. aspon na (m/M)esiac.. alebo dalej :D

    Som zvedavy na dalsie updaty ;)

    Drz sa!

    ReplyDelete
  2. Spodny rad. Druhy zlava. Alebo z prava ked je to robene zrkadlovkou :-). No dobre zartujem, ale citam pravidelne

    Marso

    ReplyDelete
  3. palos ako furt mimo :D:D
    Marso ako furt spravne :)
    Fetak nafeteny a mimo realitu ako zvycajne :)
    Guspi idem sa rozpisat v dalsom poste :)

    ReplyDelete
  4. A kde je ten dalsi slubovany post fesak? Inak zacina vam tam vrcholit hurikanova sezona, tak hadam Vas vozia kade tade bezpecne :-)

    ReplyDelete