Thursday, July 14, 2011

Den 28

Den 28 ci co :D kto to ma furt ratat ale datum je 12.7.2011. No aky nje den to neviem ale v podstate to je uplne jedno na lodi ze? Zase sme v Nassau vlasne Freeport nic moc plaz daleko a v pristave nic na videnie takaze vacsina zivota na susi sa odohrava v Nassau. Ranne fotenie sa skoncilo okolo 12.30  a potom sa slo na plaz. Dnes len na taku blizsie Jankanoo Beach. Po ceste kokos tradicne uz som zjednal na 1.50 cenu za par dni/tyzdnov to bude hadam uz len 50 centov :D Ked sme sa vyclapkali v azurovej vode tak zvysok siel pozivat nejaku cinsku stravu. Zjavne im lodna kuchyna nevyhovuje nechapem .. sak fajne varia ci? No mozno po par mesiacoch zmenim nazor ze. Ja som sa siel tak trocha potulovat po pristave a prilahlych oblastiach. Pri tejto prilezitosti som sa zoznamil s Kapitanom Jonshnom ktory prevadzkuje vodne taxi na nedaleke ostrovceky. Tak sa vyzvedal zeco aako. No samozrejme prve co som sa zaujimal ako to je s kapitanskym kurzom :P Ze za 1000 dolcov sa to da a ze to trva par mesiacov a ze to je celosvetova platnost kedze Bahamy su 3 najvacisie one .. lodne to .. sak viete sa tu lode registruju a tak secko okolo toho .... ale este to musim preverit. Inak sa mi tie bahamy celkom pozdavaju kludne by som tu par mesiacov pobudol :) No ale co z toho vyplyva? Kapitansky kurz no preco nie ? :) Zarobime uvidime .... som otvoreny vsetkym moznostiam. Jo a inak lod v pohode, spoznavam stale viac ludi, atd ... Jo inak ked mate niekto doma stare slovenske papierove peniaze dajte vediet. Je tu jeden kuzelnik ktory zbiera prachy :D a hovoril ze keby ze mu viem zohnat slovenske ze by to bola pecka ze take sa nedaju zohnat nikde ,,,,, ze ma nauci kuzla za to ;) Verim ze sa najde dajaka stara 20 korunacka abo co .... DIKY. No nic musim sa ist nahodit do uniformy a pripravit sa na vecerne portrety. Tak zatial adios ja sa zas ozvem ked bude kusok casu nazvys. ( prispevok bude pridany okolo 2 hod nocnej mojho casu ale pisem v pritomnom case :D ) ale to je fuk .... idem. cau

5 comments:

  1. captain Mackoooo :) kupis si potom dajaky mali titanic?

    ReplyDelete
  2. Mam das 6 kila v slovesnkych peniazoch, bankovky 50, 100 a 200, chces? :D:D:D

    ReplyDelete
  3. jasne palosko kupim titanik a ty budes dikaprio hej?
    palickaaa si poklad posli mi jednu banovku vymenim za jednu zelenu americku :) ale vazne posli 20 ku: tu je adresa:

    M/S SENSATION, Martin Macko/442489/PHOTO/Photo-Trainee
    P.O.BOX 025589, MIAMI, FL 33102-5589, USA

    portrety dajake poslem neskor resp pridam na blog,secko bude ...

    ReplyDelete
  4. vsetko fasa.. ale kde su dalsie updaty a fotky ? ;) Neviem si pomoct, ale mam pocit ze bud mas toho brutalne vela a nic nestihas, alebo mas taku fasa pohodu a platenu dovolenku, ze sa ani nemas chut chvalit. Dufam ze je to skor ta druha moznost :)

    ReplyDelete
  5. Nestiham a cas je tu vzacny takze sui musim vsetko zadelit .... napisem v dalsej casti

    ReplyDelete