Sunday, June 19, 2011

Den 4

To akoze uz musim vstavat??? 5 hodin rano rychlo zbalit par svestiek do batozka a davaj dole pred hotel .... kopa dalsich adeptov prevazne tmavej pleti tiez caka ... Par ide do Tampy par na Canaveral .... Sedime v buse a som jediny svetlej pleti ... ale to som si vsimol uz skor ze hotel je plny Filipincov a Indonezanov ... Prisadol som si k jednemu a dali sme sa do reci ... Kathud sa vola ako mi vysvteli je to 4 meno ako je na Bali zvykom ... mily chalanisko ide za kuchara, dalsi Balijcan za houskeepera ... cesta dlha tak sme pokecali o vselicom, o rodine o tom ako sa sem dostal a ktory kontrakt to uz je. Som sa potesil ze budem mat kamosa kuchara ale veci sa celkom inak vyvrbili ako sa neskor ukazalo....Mame pauzu, celkom som hladny a prve co padlo do oka bol Dunkin Donuts ... OK lets do it American Way :) Tak som si popytal jednu sisku cokoladovu a teta ze 2 dolare ...a ja ze co? ved som chcel jednu a nie 2 ( 1 siska = 1 dolar;2 sisky = 2 dolare ) ... aaa ona ze jednu? aa ze dobre nechaj tak zobrala si dolar a nechala mi 2 sisky a ze have a nice day .... hmmm tak reku dakujem aj ty maj pekny den a s usmevom som sa vratil do autobusu ... Vzdy som tvrdil ze aj v USA su najs ludia ... urobila mi den krajsi. Ale hned prva myslienka bola ze co s druhou siskou ... sak som cel len jednu ... druha nemala byt moja....tak ma hned napadol Kathud :) Najprv sa zdrahal ale nakoniec si ji vzal a zchuti zjedol .... aj male radosti robia zivot fajn no nie?
    
     Sa dotrepeme do pristavu .... uz vidim nasu lodku ... celkom mala som cakal vacsi kolos :) ale tak to som este nevidel tu najvacsiu .... Hned po prichode prisla teta so zoznamom a zacala citat par ludi neprecitala ... ani mna .. ze neni miesto :D Obdalec skupinka ludi s fotakmi .... doftipil som sa ze Photograpers ... mali mat [photo college Level 2 no bohuzial ked neni miesto tak neni :D boli to ludia uz vacsinou na 2-3 kontrakte ktori sa sli skolit na wedding photo. Hned sme sa dali doreci ze co a ako ze organizacia zas sucks .... Tak mi porozpravali o zivote fotografa na lodi,k obkukal som vybavenicko ( D300 nie zla masinka ... ale skla Tamron ... no uznaj :D ) nevadii ... lepsie jak drotom do oka ... Dost ich malo vlasne vybavenicko ze 5Dcka a 16-35 a taaaak .... Povedali ze nech sa nezdrzujem a cim skor sa snazim dostat na wedding photographera ... tak si to vezmem k srdcu a popracujem na tom .. par mesiacov to vsak potrva...
   
      Tak nekonecne cakanie na final decision a nakoniec seci pekne nazad do Miami ... zdialky som este zazrel Kennedy Space Center a hangar na raketoplany ...hmm isto sa este vratim omrknut to zblizka .... dlha cesta a som tam kde dnes rano o pol 6 :):):) znova check in, vybalit sa a rano cakat na dalsie instrukcie ... filipincania a indonezania celkom znechuteni lebo im utekaju prachy .... JA to tak tragicky neberiem ... dalsi den dovolenky v Miami :) sak co hotel mam zaplateny, jedlo 3x do dna tiez .... co ma ma co trapit ... zarabat sa bude neskor .... a teraz sa ide vecerat .... OLA :)

5 comments:

  1. Hola muchacho! Dennik v papierovej podobe caka na stole na prevodnik do nul a jednotiek a pozdravuje svojho o generaciu mladsieho dennikoveho nulajednotkoveho bratranca zo spanielsky hovoriaceho miami. Pribeh o "koblihe" sa mi pacil. Navyse je to kolacik a takych sa ako wedding fotograf najes do sytosti. Len potom pozor na tie slecny v bielych satach, vacsinou to byvaju nevesty a su zadane :) A ked sa nahodou bude este to odplavanie odkladat, tak kennedy space centar je tiez blizko, taxa nalod na lod vesmirnu. Korab ako korab, pripadne krab ked lezie po vyhriatom zlatistom piesku. Podla poctu dni a toho, ze si sa raz presiel v siltovke po plazi by si mal byt uz aj ty opaleny, teda jedine, ze by ta ziadna blondynka na korculiach este neopalovala. Mimochodom, uz mas Nikona? Pozdravujem z Trencina a v stredu ma caka len Cina bez tren, tak ti mozem cez ocean a zapadne pobrezie zakyvat.

    ReplyDelete
  2. som si myslel ze pribeh o koblizke zaujme prave teba :) ved vlasne preto som ho tam dal :) Nikona nemam to az ked sa nalodim na korab ako korab ked raz :D a opalney som dokonca by som to mohol nazvat az prepaleny ale nebude to od slecien ale od toho spanielskeho slnka :) Mavam do ciny ... predcasne kym to tam dojde :)

    ReplyDelete
  3. hmm.. prechadzas na Nikona? .. to su mi veci..

    Inak, netrpezlivo ocakavam dalsie zapisy do dennika. Ci sa tam nic nedeje? Alebo zafungovala autocenzura? ;)

    ReplyDelete
  4. Hej tamron nie je zly ked je dobry :D budem mat tu 17 - 50 2.8 a neskor 70 - 200 2.8 ta da sa :) A Hej Guspi prechazam na Nikon ... ta vies no ta D300s je kuscicko lepsia ako moja 500ka :D:D:D ale inak vela chalanov tu foti so svojim naradickom jak som spominal 5Dcka a tak :)

    ReplyDelete
  5. hmm.. som myslel ze tie 5Dcka su tiez firemne, no nic. Sak uvidis sam ako si zvyknes Nikonacku ergonomiu :)

    ReplyDelete